کنترل فازی fuzzy ADRC برای سیستم LFC
در فولدر ارسالی برای شما ۴ فایل به تشریح زیر وجود دارد.
- فایل m که ساختار کنترل کننده فازی طراحی شده را به متلب معرفی می کند و اولین فایلی است که شما باید آن را اجرا کنید.
- فایل fis که ساختار کنترل کننده فازی طراحی شده در آن ذخیره شده است.
- فایل m که قسمت NF را پیاده سازی می کند.
- فایل سیمیولینک mdl که سیستم کنترل حلقه بسته Fuzzy ADRC را که طراحی شده است را بر روی سیستم مقاله شماره ۱ پیاده سازی می کند.
مطابق آنچه در مقاله شماره ۱ ذکر شده است سیستم اصلی دارای مدل خطی
دو مقاله ضمیمه کردم که می خواهم fuzzy ADRC بکار برده شده بر روی سیستم مقاله شماره ۲ بر روی سیستم مقاله ۱(سیستم (LFC پیاده سازی شود
بعبارتی میخواهم ADRC مقاله شماره ۱ را فازی کنم(مشابه مقاله ۲(
البته بهمراه یک گزارشکار کامل که من متوجه شوم شما چه مراحلی را انجام دادید
Load Frequency Control Based on ADRC for Interconnected Power System
Abstract: This paper presents a load frequency controller which is based on active disturbance rejection control (ADRC) method
for two-area interconnected power system with nonlinearities and introduces a design of this controller in detail. Moreover, a
series of simulations are conducted within this design in order to verify the effectiveness of ADRC from 4 aspects as dynamic
performance, robustness, nonlinear effects and CPS by comparing with a traditional PI controller. The results demonstrate the
two interconnected power system based on ADRC achieves better robustness and dynamic performance.
Design of Ship Course Controller Based on Fuzzy Adaptive Active Disturbance Rejection Technique
Because of the strong non-linearity and uncertainty, the dynamics restraints of autopilots, as well as the effects of wave disturbances, designing a high performance ship course controller is always a difficult work. In order to solve the difficulty, an active disturbance rejection nonlinear control strategy is proposed, and the fuzzy controller is used to modify parameters of ADRC online which improve the ADRC’s adaptive capacity. A ship course fuzzy adaptive ADRC controller is designed. The simulation results of ship course tracking and keeping show that the controller has good adaptabilities on the system nonlinearity and strong robustness to parameter perturbations of the ship and environmental disturbances.
کنترل فرکانس بار برپایه ADRC برای قدرت Interconnected سیستم
چکیده: این مقاله یک کنترلر فرکانس بار ارائه میدهد که مبتنی بر روش کنترل عدم پذیرش اغتشاش فعال (ADRC)میباشد. برای سیستم ¬ های دو ناحیهای با غیرخطی بودن غیرخطی بودن غیرخطی بودن ها، طراحی این کنترلکننده را به تفصیل معرفی میکنیم. به علاوه، یک سری شبیهسازیها در این طراحی به منظور تایید اثربخشی of از ۴ جنبه به عنوان دینامیک انجام شدهاست. عملکرد، مقاومت، اثرات غیر خطی و CPS را با مقایسه با یک کنترلکننده PI سنتی مقایسه میکند. نتایج نشان میدهند که دو سیستم قدرت بههمپیوسته مبتنی بر ADRC به استحکام بهتری و عملکرد دینامیکی دست یافتهاست.
طراحی کنترلر مسیر کشتی بر مبنای تکنیک رد و حذف انطباقی تطبیقی
به دلیل غیر خطی بودن قوی و عدم قطعیت، محدودیتهای دینامیکی of و نیز اثرات آشفتگیهای موج، طراحی یک کنترلکننده دوره عملکرد بالا همیشه کار دشواری است. به منظور حل مشکل، یک روش کنترل اغتشاش فعال پیشنهاد شدهاست و کنترلکننده فازی برای اصلاح پارامترهای ADRC به کار میرود که ظرفیت انطباقی ADRC را بهبود میبخشد. یک مسیر کشتی برای کنترلکننده فازی تطبیقی طراحی شدهاست. نتایج شبیهسازی مسیر ردیابی مسیر کشتی و نشان دادن این امر نشان میدهد که کنترلکننده نسبت به سیستم غیر خطی بودن سیستم و مقاومت قوی در برابر تغییر پارامترهای اختلال در کشتی و اختلالات محیطی، عملکرد خوبی دارد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد