100000 تومان
افزودن به سبد خرید
2 فروش 2042 بازدید
جزئیات محصول
تعداد قسمت: 1
پسوند فایل: zip
حجم فایل: 2MB
فایل راهنما: دارد
فریم ورک: MATLAB
بسته نصبی: ندارد
امکانات: فایل مقاله لاتین، گزارش ورد (14 صفحه) و ام فایل متلب
تاریخ انتشار: 16 فوریه 2019
دسته بندی: ,,

تبلیغات

پروژه متلب مدل‌سازی، شبیه‌سازی و اعتبار سنجی سیستم ۱۴ درجه آزادی کامل خودرو (۱۴ DOF)

مدل‌سازی، شبیه‌سازی و اعتبار سنجی سیستم ۱۴ درجه آزادی کامل خودرو (۱۴ DOF) با متلب | MATLAB

چکیده:

یک مدل کامل وسیله نقلیه برای نمایش رفتار وسیله نقلیه به منظور طراحی سیستم کنترل خودرو مثل کنترل انحراف، کنترل antiroll، سیستم خودکار بزرگراه و غیره مورد نیاز است. این مقاله به توصیف توسعه مدل خودرو از مدل خودرو برای مطالعه رفتار وسیله نقلیه می‌پردازد. استخراج مدل خودروی ۱۴ dof شامل سواری، جابجایی و مدل تایر صورت‌گرفته است. از فرمول تایر جادو به عنوان مدل تایر استفاده شده‌است. همه فرضیاتی که برای مدل خودروی ۱۴ dof ساخته شده‌اند، بیان می‌شوند. این مدل با استفاده از یک وسیله نقلیه آزمایشی برای دو ورودی فرمان یعنی هدایت گام‌به‌گام و تغییر مسیر دوبل مورد تایید قرار خواهد گرفت. انحراف خروجی‌های به طور خاص نرخ انحراف، شتاب جانبی و زاویه چرخش بدنه خودرو و همچنین زاویه لغزش در هر یک از تایر مدل ۱۴ dof از نتایج آزمایشی مورد بحث قرار گرفته‌است.

Modeling, simulation and validation of 14 DOF full vehicle model

Abstract:

An accurate full vehicle model is required in representing the behavior of the vehicle in order to design vehicle control system such as yaw control, antiroll control, automated highway system etc. There are many vehicle models built for the study of the vehicle dynamics specifically for the ride and handling behavior. This paper describes the vehicle model development of the vehicle model to study the behavior of the vehicle. The derivation of a 14 DOF vehicle model consisting of ride, handling and tire model is presented. The Magic tire formula was used as tire model. All the assumptions made for the 14 DOF vehicle model are stated. This 14 DOF vehicle model will be then validated using instrumented experimental vehicle for two steering inputs namely step steer and double lane change. The deviation of the outputs specifically the yaw rate, lateral acceleration and roll angle of the vehicle body and also the slip angle at each of the tire from the 14 DOF model simulation from the experimental results is discussed.

بخشی از گزارش:

برای اجرای برنامه، تمام فایل ها را در مسیر جاری نرم افزار متلب (current folder  ) قرار دهید. با فراخوانی فایل  project.m (تایپ عبارت project در صفحه دستورات و فشردن کلید Enter)، برنامه مورد نظر اجرا می شود.

تذکر: قبل از اجرای برنامه، اطلاعات مورد نیاز باید در فایل data.xlsx تنظیم شود (این فایل با excel باز می شود) و همچنین شرایط اولیه مورد نیاز برای حل معادلات نیز باید در قسمت تعیین شده در فایل data.xlsx وارد گردد تا برنامه از این اطلاعات استفاده نماید.

سوال ابتدای برنامه نیز مربوط به تنظیم کردن فایل data می شود که در صورتی که تمام اطلاعات مورد نظر خود را در آن فایل تنظیم کرده اید، در پاسخ به سوال پرسیده شده عدد ۱ را وارد کنید تا برنامه اجرا شود.

 

لینک مقاله اصلی:

http://ieeexplore.ieee.org/document/5417285

افزودن به سبد خرید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

محصولات پر فروش

پر فروش ترین محصولات فروشگاه روکساوب