15000 تومان
افزودن به سبد خرید
0 فروش 760 بازدید
جزئیات محصول
تعداد قسمت: 1
پسوند فایل: zip
حجم فایل: 1MB
فایل راهنما: ندارد
بسته نصبی: ندارد
امکانات: شامل فایل pdf مقاله لاتین و فایل word ترجمه فارسی (33 صفحه)
تاریخ انتشار: 04 ژانویه 2019
دسته بندی: ,,,

تبلیغات

ارزیابی های تجربی در مورد کشتی خودگردان : ناوبری و پیشگیری از برخورد توسط هدایت هوشمند

مقدمه:

ارزیابی تجربی در مورد ناوبری خودگردان و اجتناب از برخورد در مانورهای کشتی توسط راهنمایی هوشمند، در این مقاله معرفی شده اند. این مانورهای کشتی  در مورد پیاده سازی  آزمایشی انجام شده است و شامل ناوبری و پلت فرم های کنترل و ماکت  کشتی میباشد که   در آن فرمول ریاضی ارائه شده ،واقعا  اجرا شده است. فرمول ریاضی ناشی از  پیاده سازی  آزمایشی  در سه بخش اصلی ارائه شده است:

سیستم اطلاعات و نظارت بر ترافیک کشتی ، سیستم اجتناب از برخورد، و سیستم کنترل کشتی.

سیستم  فیزیکی پیاده سازی  آزمایشی، در دو بخش اصلی ارائه شده است:

طراحی و ناوبری کشتی و پلت فرم کنترل.

ماکت  کشتی که در این مطالعه استفاده می شود، متشکل از یک کشتی کوچک است.

ناوبری و پلت فرم های کنترل، برای طراحی کشتی استفاده شده اند،که به دو بخش دیگر تقسیم می شود:

ساختار سخت افزاری و معماری نرم افزاری. بنابراین، از سیستم فیزیکی ، در آزمایش های ناوبری و اجتناب از برخورد خودگردان، برای انجام مانورهای کشتی استفاده شده است. در نهایت، موقعیت های مختلف اجتناب از برخورد دو کشتی در این مطالعه در نظر گرفته شده است.این ماکت کشتی(به عنوان مثال کشتی خودمان) به گونه ای در نظر گرفته شده است که تصمیمات / اقدامات اجتناب از برخورد را ایجاب میکند و کشتی دوم( به عنوان مثال کشتی هدف) هیچ گونه اعمال اجتناب از برخورد شبیه سازی شده ای را انجام نمیدهد.درنهایت، نتایج تجربی موفق  در موقعیت های مختلف اجتناب از برخورد دو کشتی ، نیز در این مطالعه ارائه شده است.

کلمات کلیدی : سیستم اجتناب از برخورد ، سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری، هدایت هوشمند، اجتناب از برخورد کشتی، تشخیص برخورد کشتی .

Experimental Evaluations on Ship Autonomous Navigation and Collision Avoidance by Intelligent Guidance

Abstract:

Experimental evaluations on autonomous navigation and collision avoidance of ship maneuvers by intelligent guidance are presented in this paper. These ship maneuvers are conducted on an experimental setup that consists of a navigation and control platform and a vessel model, in which the mathematical formulation presented is actually implemented. The mathematical formulation of the experimental setup is presented under three main sections: vessel traffic monitoring and information system, collision avoidance system, and vessel control system. The physical system of the experimental setup is presented under two main sections: vessel model and navigation and control platform. The vessel model consists of a scaled ship that has been used in this study. The navigation and control platform has been used to control the vessel model and that has been further divided under two sections: hardware structure and software architecture. Therefore, the physical system has been used to conduct ship maneuvers in autonomous navigation and collision avoidance experiments. Finally, several collision avoidance situations with two vessels are considered in this study. The vessel model is considered as the vessel (i.e., own vessel) that makes collision avoidance decisions/actions and the second vessel (i.e., target vessel) that does not take any collision avoidance actions is simulated. Finally, successful experimental results on several collision avoidance situations with two vessels are also presented in this study.

لینک مقاله اصلی در IEEE:

https://ieeexplore.ieee.org/document/6784477

افزودن به سبد خرید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

محصولات پر فروش

پر فروش ترین محصولات فروشگاه روکساوب