ارزیابی های تجربی در مورد کشتی خودگردان : ناوبری و پیشگیری از برخورد توسط هدایت هوشمند
مقدمه:
ارزیابی تجربی در مورد ناوبری خودگردان و اجتناب از برخورد در مانورهای کشتی توسط راهنمایی هوشمند، در این مقاله معرفی شده اند. این مانورهای کشتی در مورد پیاده سازی آزمایشی انجام شده است و شامل ناوبری و پلت فرم های کنترل و ماکت کشتی میباشد که در آن فرمول ریاضی ارائه شده ،واقعا اجرا شده است. فرمول ریاضی ناشی از پیاده سازی آزمایشی در سه بخش اصلی ارائه شده است:
سیستم اطلاعات و نظارت بر ترافیک کشتی ، سیستم اجتناب از برخورد، و سیستم کنترل کشتی.
سیستم فیزیکی پیاده سازی آزمایشی، در دو بخش اصلی ارائه شده است:
طراحی و ناوبری کشتی و پلت فرم کنترل.
ماکت کشتی که در این مطالعه استفاده می شود، متشکل از یک کشتی کوچک است.
ناوبری و پلت فرم های کنترل، برای طراحی کشتی استفاده شده اند،که به دو بخش دیگر تقسیم می شود:
ساختار سخت افزاری و معماری نرم افزاری. بنابراین، از سیستم فیزیکی ، در آزمایش های ناوبری و اجتناب از برخورد خودگردان، برای انجام مانورهای کشتی استفاده شده است. در نهایت، موقعیت های مختلف اجتناب از برخورد دو کشتی در این مطالعه در نظر گرفته شده است.این ماکت کشتی(به عنوان مثال کشتی خودمان) به گونه ای در نظر گرفته شده است که تصمیمات / اقدامات اجتناب از برخورد را ایجاب میکند و کشتی دوم( به عنوان مثال کشتی هدف) هیچ گونه اعمال اجتناب از برخورد شبیه سازی شده ای را انجام نمیدهد.درنهایت، نتایج تجربی موفق در موقعیت های مختلف اجتناب از برخورد دو کشتی ، نیز در این مطالعه ارائه شده است.
کلمات کلیدی : سیستم اجتناب از برخورد ، سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری، هدایت هوشمند، اجتناب از برخورد کشتی، تشخیص برخورد کشتی .
Experimental Evaluations on Ship Autonomous Navigation and Collision Avoidance by Intelligent Guidance
Abstract:
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد