15000 تومان
افزودن به سبد خرید
1 فروش 115 بازدید
جزئیات محصول
تعداد قسمت: 1
پسوند فایل: zip
حجم فایل: 1MB
فایل راهنما: ندارد
بسته نصبی: ندارد
امکانات: شامل فایل pdf مقاله لاتین و فایل word ترجمه فارسی (20 صفحه)
تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2018
دسته بندی: ,,,

تبلیغات

عنوان:  ولتاژباقی مانده شبکه متصل به چند موتور القایی و برگشت قدرت

در حال حاضر با توجه به نیاز گسترده برای سرعت بالا، ظرفیت بالادر موتورهای القایی، ولتاژ باقی مانده ناشی از شرایط قطع منبع تغذیه بصورت قطعی بایدبررسی گردد. هر دو شوک الکترومغناطیسی در سیم پیچ انتهایی(باتوجه به جریان موجی زیاد زمانی که خط تغذیه انتقال می یابد) و تاثیر سیستم مکانیکی (با توجه به گشتاور گذرا بیشتر) باید به طور خاص مورد بررسی قرار گیرند.در این مقاله، مسئله ولتاژ باقی مانده باس به عنوان مجموعه هدف مطالعه است، تمرکز بر روی موتورهای القایی که متصل به یک باس مشترک است می باشد. روش تحلیلی مورد استفاده در این مسئله کاهش سریع ولتاژ باقی مانده همراه با بررسی مقایسه ای و نتایج آزمایش درزیر به طور واضح شرح داده شده است. ثابت شده است که ولتاژ باقی مانده و برگشت  قدرت شبکه برق (که شامل بسیاری از ماشین آلات الکتریکی (دراین مورد(IM,SMوخازن برای اصلاح برگشت قدرت و…) اغلب اساس کمیت تحلیل هستند.

اگرچه تصور می شد که این ولتاژ باقی مانده و شرایط بازگشت قدرت دریک تغییر رویه سیستم (زمان chang over (مضر باشد،اکنون پی بردیم که آنها پدیده قطع گذرای تجهیزات منبع تغذیه IT هستند.از طریق یک شوک مکانیکی بزرگ به سیم پیچ ثانویه یا گشتاور شفت(بدنه) آسیب می  رساند.بااین حال این پدیده نیازبه سرعت بالا و ظرفیت  بالای موتورهای القایی حتی مشخص تر دارد.

کلمات کلیدی: موتورالقایی و ژنراتور، برگشت قدرت خط، شبکه ولتاژ .M&Gمانده،آزمایش نیروگاه واقعی، برنامه شبیه سازی، انرژی جاری شده از باقی

Multi Induction Motor Connected Network Residual Voltage and it’s Back Power

Abstract — Due to the current, widespread need for highspeed, high-capacity induction motors, the residual voltage resulting from interrupted power supply conditions must be critically evaluated. Both the electromagnetic shock at its coil end (due to the excessive surge current when the power line is switched over) and the mechanical system impact (due to the greater transient torque) must be specifically investigated. In this paper, the bus residual voltage problem is set as the study target, focusing on induction motors which are connected to a common bus. The analytical method used in this problem and the rapid decay of the residual voltage are clearly demonstrated below, along with comparative investigation and test results. It was proved that the residual voltage and back power of the electric power network (containing many rotating electrical machinery in this case (IM, SM), the capacitor for a back power improvement, etc.) are also subject to quantitative analysis. Although it was thought that these residual voltage and back power conditions were disadvantageous in a system change over, we now understand they are a momentary interruption phenomena of IT power supply equipment. Through a huge
mechanical shock, they damage the coil end or shaft torque. Still, these phenomena make the need for high-speed, highcapacity induction motors even more clear.
افزودن به سبد خرید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

محصولات پر فروش

پر فروش ترین محصولات فروشگاه روکساوب