15000 تومان
افزودن به سبد خرید
2 فروش 567 بازدید
جزئیات محصول
پسوند فایل: zip
حجم فایل: 20MB
فایل راهنما: دارد
بسته نصبی: ندارد
امکانات: شامل فایل شبیه سازی متلب، گزارش فارسی فایل ورود، منابع لاتین و فایل ویدئویی تست
تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2018
دسته بندی: ,

تبلیغات

عنوان تحقیق

تخمین تراکم ترافیک شهری و اندازه گیری سرعت متوسط خودروها با پردازش تصویر  و نرم افزار MATLAB

۱- بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي

 

همراه با پیشرفت فناوری پردازش  تصویر در رایانه، امکان به کارگیری این فناوری در مهندسی حمل و نقل نیز مطرح شده است. هم اکنون سیستم های مختلفی برای شمارش تعداد وسایل نقله عبوری، توزیع حرکت آن ها در تقاطع ها و محاسبه سرعت وسایل نقلیه تهیه شده است که در بعضی  نقاط جهان مشغول به کار هستند. در سیستم های متداول پردازش تصویر در ترافیک، بیشتر پارامتر های کمی یا کیفی کلان ترافیک مورد توجه بودن اند و توجه کمتری به رفتار هر یک از رانندگان در بزرگراه ها شده است. سرعت و تعداد خودرو های عبوری نخستین گام پردازش تصویر در زمینه کنترل ترافیک است. جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق:

  • قابلیت تشخیص سرعت متوسط خودروهای عبوری
  • قابلیت تشخیص تعداد متوسط در بازه های زمانی دلخواه
  • سرعت پردازش بالا

 

۲- اهداف مشخص تحقيق

 

مزایای طرح:

  • قابلیت تشخیص سرعت متوسط خودروهای عبوری
  • قابلیت تشخیص تعداد متوسط در بازه های زمانی دلخواه
  • سرعت پردازش بالا
  • قابلیت پردازش online در صورت اتصال به دوربین های ترافیک شهری
  • در نظر گرفتن همه خودرو ها در اندازه و رنگ و انواع مختلف سنگین و سبک
  • قابلیت تنظیم پارامترها با توجه به محل نصب دوربین در ارتفاع و زاویه مختلف با ساده ترین روابط هندسی
  • با توجه به اینکه شرایط زمینه تصویر دریافتی در زمان های مختلف سال با توجه به تغیر فصول متفاوت است اما طرح  توانایی کارکرد در تمام فصول سال و شرایط متفاوت آب و هوایی را دارد.

۳-ابزار

نرم افزار MATLAB

۴-منابع

[۱] S. Smulders. Control of freeway traffic flow by variable speed signs. Transportation Research Part B, ۲۴(۲):۱۱۱–۱۳۲, April 1990.

[۲] Z. Hou and J.-X. Xu. Freeway traffic density control using iterative learning control approach. In Intelligent Transportation Systems, volume 2, pages 1081–۱۰۸۶, October 2003. ISBN 0-7803-8125-4.

[۳] S. Vukanovic, R. Kates, S. Denaes, and H. Keller. A novel algorithm for optimized, safety-oriented dynamic speed regulation on highways: INCA. In IEEE Conference on Intelligent Transportation Systems, pages 260–۲۶۵٫ Vienna, Austria, September 2005. ISBN 0-7803-9215-9.

[۴] C.-C. Chien, Y. Zhang, and P.A. Ioannou. Traffic density control for automated highway systems. Automatica, 33:1273–۱۲۸۵, July 1997.

[۵] H. Lendz, R. Sollacher, and M. Lang. Nonlinear speed-control for a continuum theory of traffic flow. In 14th World Congress of IFAC, volume Q, pages 67–۷۲٫ Beijing, China, 1999.

[۶] A. Hegyi, M. Burger, B. De Schutter, J. Hellendoorn, and T.J.J. van den Boom. Towards a practical application of model predictive control to suppress shock waves on freeways. In Proceedings of the

European Control Conference 2007 (ECC’۰۷), pages 1764–۱۷۷۱٫ Kos, Greece, July 2007.

[۷] A. Hegyi, B. De Schutter, and J. Hellendoorn. Optimal coordination of variable speed limits to suppress shock waves. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 6(1):102–۱۱۲, March 2005.

[۸] D. Petz and R. Temesi. Means of positive numbers and matrices. SIAM Journal on Matrix Analysis and Applications, 27(3):712–۷۲۰, ۲۰۰۵٫

[۹] C.F. Daganzo. Fundamentals of Transportation and Traffic Operations. Pergamon Press, 3rd edition, ISBN 0 08 042785 5.

[۱۰] A.D. May. Traffic Flow Fundamentals. Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New Jersey, 1990. ISBN ۰-۱۳-۹۲۶۰۷۲-۲٫

افزودن به سبد خرید

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

محصولات پر فروش

پر فروش ترین محصولات فروشگاه روکساوب